Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego
|
|
Pion Usług Zaufania Asseco Data Systems dostarcza usługi potwierdzające tożsamość osób i firm w Internecie znanych pod marką Certum (...). Oferuje usługi zapewniające wiarygodność i bezpieczeństwo dokumentów, plików oraz urządzeń komputerowych. Certum od 2002 r. znajduje się na światowej liście zaufanych centrów certyfikacji i obsługuje klientów z kilkudziesięciu krajów.
Zadania:
telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum,
rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
Oczekiwania:
wykształcenie średnie,
język angielski w mowie i piśmie umożliwiający swobodną konwersację z Klientem w zakresie IT - warunek wymagany,
umiejętność obsługi systemów Windows (Linux. Mac OS X będą dodatkowym atutem ) np: instalacja i konfiguracja oprogramowania, urządzeń,
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
odpowiedzialność, cierpliwość,
zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów,
zdolności analityczne,
samodzielność i dbałość o właściwą organizację oraz wysoką jakość wykonywanej pracy,
zaangażowanie i chęć do nauki,
mile widziane doświadczenie w pracy w CallCenter.
Oferujemy:
Dofinansowanie biletów do kina, teatru itp.,
Spotkania integracyjne,
Dofinansowanie wypoczynku,
Boxy powitalne dla nowych pracowników,
Praca w największej spółce IT,
Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE),
Dofinansowanie okularów,
Drużyna Asseco Active Team,
Współpraca z ekspertami,
Ubezpieczenie grupowe,
Karta Multisport,
System motywacyjny,
Playroomy,
Prywatna opieka medyczna,
Owocowe poniedziałki.
Zadania:
telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum,
rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
Oczekiwania:
wykształcenie średnie,
język angielski w mowie i piśmie umożliwiający swobodną konwersację z Klientem w zakresie IT - warunek wymagany,
umiejętność obsługi systemów Windows (Linux. Mac OS X będą dodatkowym atutem ) np: instalacja i konfiguracja oprogramowania, urządzeń,
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
odpowiedzialność, cierpliwość,
zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów,
zdolności analityczne,
samodzielność i dbałość o właściwą organizację oraz wysoką jakość wykonywanej pracy,
zaangażowanie i chęć do nauki,
mile widziane doświadczenie w pracy w CallCenter.
Oferujemy:
Dofinansowanie biletów do kina, teatru itp.,
Spotkania integracyjne,
Dofinansowanie wypoczynku,
Boxy powitalne dla nowych pracowników,
Praca w największej spółce IT,
Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE),
Dofinansowanie okularów,
Drużyna Asseco Active Team,
Współpraca z ekspertami,
Ubezpieczenie grupowe,
Karta Multisport,
System motywacyjny,
Playroomy,
Prywatna opieka medyczna,
Owocowe poniedziałki.
Kontakt:
Aplikuj!
Wspomnij, że ogłoszenie znalazł(e/a)ś w serwisie ogloszenia.infoludek.pl