Pracownik administracyjno-biurowy
|
|
Miejsce pracy: Leśno Górne 13, 72-004 Tanowo (okolice Polic)
Twój zakres obowiązków:
· Wspieranie Zarządu w pracach związanych z funkcjonowaniem firmy.
· Kontakt z klientami firmy.
· Dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz firmy.
· Organizacja spotkań w biurze.
· Zbieranie danych, raportowanie, tworzenie podsumowań oraz pism.
· Gromadzenie i przygotowywanie dokumentów na potrzeby postępowań przetargowych.
· Prowadzenie korespondencji w języku angielskim.
· Współpraca z księgowością, notariuszem, prawnikiem.
· Sporządzanie dokumentów kadrowych.
· Przygotowywanie rozliczeń wynagrodzeń, delegacji służbowych, wystawianie faktur.
· Obsługa korespondencji i przesyłek.
· Realizowanie zamówień niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura.
Nasze wymagania:
· Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub wykonywania podobnych zadań.
· Wykształcenie wyższe.
· Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i księgowości.
· Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word, PowerPoint).
· Biegłość w formułowaniu notatek, sprawozdań i raportów.
· Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz ustalania priorytetów.
· Skrupulatność i odpowiedzialność.
· Prawo jazdy kat. B.
To oferujemy:
· Pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole.
· Zatrudnienie firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
· Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
· Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
· Możliwość rozwoju zawodowego.
· Udział w szkoleniach.
· Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i zaangażowania w pracę.
· Dobrą kawę.
Benefity
· System premiowy i nagrody.
Informacje o firmie
Newco Sp. z o.o. powstała w 2004 roku, jest producentem wysokiej jakości paliw alternatywnych typu RDF i SRF (Spłatkowane tworzywa sztuczne). Firma zajmuje się wykorzystaniem potencjału energetycznego odzyskiwanego z odpadów. Nasze Centrum Odzysku i Produkcji Paliw Alternatywnych wyposażone jest w linię produkcyjną.
Twój zakres obowiązków:
· Wspieranie Zarządu w pracach związanych z funkcjonowaniem firmy.
· Kontakt z klientami firmy.
· Dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz firmy.
· Organizacja spotkań w biurze.
· Zbieranie danych, raportowanie, tworzenie podsumowań oraz pism.
· Gromadzenie i przygotowywanie dokumentów na potrzeby postępowań przetargowych.
· Prowadzenie korespondencji w języku angielskim.
· Współpraca z księgowością, notariuszem, prawnikiem.
· Sporządzanie dokumentów kadrowych.
· Przygotowywanie rozliczeń wynagrodzeń, delegacji służbowych, wystawianie faktur.
· Obsługa korespondencji i przesyłek.
· Realizowanie zamówień niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura.
Nasze wymagania:
· Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub wykonywania podobnych zadań.
· Wykształcenie wyższe.
· Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i księgowości.
· Dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Excel, Word, PowerPoint).
· Biegłość w formułowaniu notatek, sprawozdań i raportów.
· Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz ustalania priorytetów.
· Skrupulatność i odpowiedzialność.
· Prawo jazdy kat. B.
To oferujemy:
· Pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole.
· Zatrudnienie firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej.
· Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
· Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
· Możliwość rozwoju zawodowego.
· Udział w szkoleniach.
· Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i zaangażowania w pracę.
· Dobrą kawę.
Benefity
· System premiowy i nagrody.
Informacje o firmie
Newco Sp. z o.o. powstała w 2004 roku, jest producentem wysokiej jakości paliw alternatywnych typu RDF i SRF (Spłatkowane tworzywa sztuczne). Firma zajmuje się wykorzystaniem potencjału energetycznego odzyskiwanego z odpadów. Nasze Centrum Odzysku i Produkcji Paliw Alternatywnych wyposażone jest w linię produkcyjną.
Kontakt:
606680441 Wspomnij, że ogłoszenie znalazł(e/a)ś w serwisie ogloszenia.infoludek.pl